CELEBRITY - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van ninalinneman - WaarBenJij.nu CELEBRITY - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van ninalinneman - WaarBenJij.nu

CELEBRITY

Blijf op de hoogte en volg

14 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Deze blog gaat over de celebrity die ons heeft vergezeld in Port Alfred. Deze jongeman is letterlijk fantastisch en het was een eer om Zuid-Afrika te mogen leren kennen in zijn gezelschap. Dames en heren ik heb het over de enige echte Arjan de Bree. Arjan is een heerlijke persoonlijkheid die ook nog eens fantastisch schijnt te kunnen zingen, iets wat ik helaas nog niet heb mogen meemaken. Deze jongen is 23 jaar oud, studeert aan Stenden University en is woonachtig in Amsterdam. Arjan, beter bekend als Ayjay heeft inmiddels een limited edition cd uitgebracht met 4 nummers waarvan er maar 10 exemplaren beschikbaar zijn.

Arjan houd erg van een wijntje en als hij vraagt hoe laat het is, dan is het natuurlijk ‘Wine Time’. Ook de Gin Tonic, ook bekend als GT gaat erin als ranja, deze giet Arjan ook graag naar naarbinnen als ranja. Dankzij deze eigenschap heeft hij in Port Alfred, waar de alcohol goedkoper is dan frisdrank, een gezorgd voor een tekort aan gin. Gelukkig hebben wij hem allemaal mee mogen helpen met het veroorzaken van dit tekort en heeft dat onze Port Alfred experience compleet gemaakt.

Als een echte celeb neemt Arjan natuurlijk niet genoegen met minder. Privejets, alleen blauwe m&m’s, champagne the luxury live en niets minder is Arjan’s live. En ik ben erg blij dat ik deel heb gemaakt aan zijn Zuid-Afrika experience en andersom.

Lieve Arjan, ik hoop dat je van deze blog hebt genoten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2014

Everything comes to an end

14 Juni 2014

CELEBRITY

14 Juni 2014

Long time, no see

03 April 2014

Sibuya & Addo

03 April 2014

Ja, ik heb ook nog school!

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 4835

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: